tisdag 8 januari 2008

1:a reserv!!!

Har genom inofficiella kanaler fått reda på att jag för stunden är 1a reserv till tandläkarprogrammet! Jag vet ju att man inte ska ropa hej förrän man över bäcken, men nu verkar det ju sannerligen som om gudarna har vänt sina leenden mot mig, jag var 6e reserv vid förra urvalet och nu 2 dagar innan 2a urvalet ser det alltså ut så här, så jag har ca en och en halv vecka på mig att utföra en välplanerad "hit" på nån som redan är antagen hhehe :D

Annars flyter det på ungefär som vanligt, packar ihop grejer på jobbet inför nerläggningen. Menmen...jag tänker för ovanlighetens skull inte skriva något mer idag, för jag kan fanimig inte tänka på något annat än möjligheten att kanske ta sig in på programmet.

Hej svejs!

6 kommentarer:

Anonym sa...

HappyHappy-JoyJoy! :D
Ropa hej förrän man är över bäcken är min favoritsysselsättning, du borde prova på den ;P
Like i told you tidigare idag så kommer det med största sannorlikhet gå fetbra, alla håller tummarna för dig! :D

Anonym sa...

//Rebecca

Anonym sa...

***Korrektion***

Ropa inte hej förrän du är över ETT bäcken.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Kom igen nu "Bertil". Fortsätt skriva blogg! Eller vill du klara tentan först? /En i klassen :)

Anonym sa...

Yes!! Gratulerar, undra sa flundra om du är lika vacker som min tandläkare?
http://vendettanbettan.wordpress.com/2008/02/11/vilken-harlig-dag-hahahaha/